روزی میرسد که در خیال خود
جای خالی ام را حس کنی
در دلت با بغض بگویی :
“ کاش اینجآ بود “
اما مَـن دیگر
.
.
.

کمی عوض شدم؛
دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛
به کسی تکیه نمیکنم .؛
از کسی انتظار محبت ندارم؛خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛
سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم…
♥♥ دلــشکـسـتـــــــه ♥♥...
ما را در سایت ♥♥ دلــشکـسـتـــــــه ♥♥ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: علی بازدید: 348